KAMPANYAM VAR

Bugun bir kampanya baslatiyorum..
Bu gorselimi ig ve face sayfasinda paylasip
@gul_tasarim sayfalarını takibe almalı ve yorum yazmalı 
-gultasarim.blogspot.com sitesini izlemeye almalı.
blogger wordpres tema tasarimiblog-site duzenleme,site kurulumu,logokartvizit )
-bu paylasımı gorseliyle instagram sayfasında face sayfasında ve varsa grubunda paylasmalı

paylasın lınklerını yorum olarak bırakmalı
1kisiye galeriden sectigi bir sablonu bloguna istedigi renkte uyarliyacagim
Kampanyam haftaya cuma 27 subatta son bulacak..
Katilimlarinizi bekliyorum..katil
anlar lutfen sartları yerine getirerek bloga yorum yorum birakmali

11 yorum:

nursevincelezzetler dedi ki...

hayırlık olsun inşallah.. başarılar..

jaleceanne dedi ki...

https://instagram.com/jaleceanne/
https://www.facebook.com/jale.sun
oyuncu74@gmail.com
şartlar tamamdır umarım

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Güzel bir düşünce kazananı şimdiden Kutlarım.
Tasarımların hepsi ayrı güzel.
Emeklerinize sağlık.
Sevgilerimle.

lezzettramvayı dedi ki...

başvuru yaptık paylaştık bakalım kısmet :) www.lezzettramvayi.com

Unknown dedi ki...

Katıldım

Unknown dedi ki...

bende katıldım başarılar...

sosyalanneyimcom dedi ki...

facebook profilimde twitterde ve instagramda paylaştım. @adavapurum twitter @sosyalannemblog ins sosyalannemm facebook

vişnap dedi ki...

Canım ne güzel bir kampanya bu böyle hayırlı olsun,kazananı da şimdiden kutlarımsevgilerimle.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Canım ben de şansımı denemek istedim..Değişiklik her zaman güzeldir düşüncesiyle:))
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=982439115117301&set=a.747087688652446.1073741829.100000536651984&type=1&theater

https://instagram.com/p/zgCeEZsau4/?modal=true

Herkese bol şans dilerim..Sevgiler..

keyiflisofram dedi ki...

Şartlar tamam ,size kolay gelsin çok şık tasarımlar hazırlamışsınız ellerinize sağlık .

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Ben bütün şartları yerine getirmiştim bloga yorum yazmamışım;)Kaçırırmıyım hiç tabikş katıldım bende;)Sevgiler..