EVDEKURABİYECUPCAKE TASARİM

Merhabalar Butik pastacılık alanında yeni bir site ile bulusturuyorum sızlerı.Sevgili müjgan hanımın hazırladıgı sevdiklerinizin özel anlarını unutulmaz kılacak nefis pastalarını sundugu bir site hazırladım .Ve artık an itibarıylada yayında ve interaktif durumda..
Sitemizin birçok özelligi var En önemli özelliği Mobil Uyumlu oluşu.
Artık google ninde cok buyuk önem verdiği mobil uyumlu siteler telefon kullanıcıları içinde oldukca kullanışlı ve pratik.
evde kurabiye cupcake sitemiz de mobil uyumlu olup galeri özeliklerinin bulunması rahat ve kolay gezilebilirliği,iletim sayfası ile site yönetimine çabuk ulaşılabilirliği ile göz dolduracagından eminim.
Gene siteye ait logo calısmamızda begenılerinize acıktır efendim.
Siteyı yakından gezip göreydim derseniz buyrun ..Evde Kurabiye Cupcake


logo çalşmamız ise..Umarim begendiniz..


2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım ( küçük kaza için geçmiş olsun )
Çok güzel olmuş arkadaşımıza şans ve güzellikler getirsin.

Adsız dedi ki...

Eline sağlık canım.