SİNDİRELLAWOMEN BLOG TASARIM

#Mutfakgram ile düzenlediğimiz çekilişimizde kazanan sevgili derya hanım için çok begenerek kullanılan wordpres bir temanın blogger için kullanımını hazırladım ve şahane oldu..
blogumuza SİNDİRELLAWOMEN  adını verdik..Mutfak za zaman geçirmeyi seven bir prensesin
yemek blogu..
Sizlerde blogunuzun size özel bir tasarımı olsun isterseniz bize buyrun efendim..
instagramda @gulmutfagim_cafefincan  dan bana yazabilirsiniz

diger tema tasarımlarıma anında ulasmak ıstersenız eger

@gul_tasarimm    dan izleyin bizi..



15 yorum:

Makyaj Laboratuvarı dedi ki...

Çok güzel olmuş, fikrinize ve emeğinize sağlık :)

İnci Çelik dedi ki...

Harika bir tasarım olmuş yine. Emeğinize sağlık.

mutfakvetatlar dedi ki...

Emeklerinize sağlık...

Microsoft Ignite Studio dedi ki...

her zamanki gibi yine güzel bir tasarım hazırlamıoşsınız elinize sağlık teşekkürler.

http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

Ada Deniz dedi ki...

Emeğinize sağlık çok güzel olmuş...

Sofradabuluşalım dedi ki...

çok güzel olmuş emeğinize sağlık

Aslı'nın Dünyasıı dedi ki...

Çok beğendim, elinize sağlık (:

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

gultasarim dedi ki...

çok teşekkür ederim

www.filmgundemi.com dedi ki...

Blogunuzu ilk kez ziyaret ediyorum. Sade gozu yormayan guzel bir tasarim olmus. Emeginize saglik.