Littletbakerystorecom Blogger Blog Tasarım

Merhaba sizleri pasta ve ekmek ustası şahane bir genç hanımla tanıştırmak istiyorum.Şimdiye kadar çalıştığım blogger dostlardan çok ayrı ve farklı bir genç hanım .Sitesini hazırlayacağı ustalığını konuşturduğu muhteşem tarifleri ile sizlerle blogger dostlarla aynı havayı soluyacak.
Sizlerde çok iyi bilirsiniz ki blogger olmakbirtutkudur ve bloglarımız bizim en değerlilerimizdir.İşte o nedenle bloğumuza ayrı bir özen gösteririz .İsteriz ki teknik yönden de tasarım açısından da göz doldursun.Renkleri en sevdiğimiz renklerle bezensin.Logosu yureğimiz yansıtsın.
Öyle değil mi?


İşte tamda böyle bir blog hazırladım sevgili tuba hanıma.Kendisi yukarda bahsettiğim gibitarif etti bloğunu ve işte karşınızda .

Ben yeni yazabiliyorum blog tanıtım yazımızı ama blogumuzu hazırlayalı epey bir vakit geçti.
Sevgiylehazırlayacağı tarifleri ile gönüllerinizde yer bulacağından eminim.
Sitesini gezerek kendisine yorum bırakarak destek verirseniz seviniriz sevgili dostlar.
Ben sizlere minik bir bölümünü resmedeyim ama sizler linke tıklayıp siteye gidin gezin görün.
Site: http://www.littletbakerystore.com/






Hiç yorum yok: