YESİLSALATA.COM

www.yesilsalata.com yeni imaji ile sizlerle efendim..Herkeslere selamlar..An itibari ile sevgili ummuhan hanimin yesilsalata.com sitesini en bastan guncelleyip yepyeni bir tema ile begenilerinize sunuyoruz..Efendiim sitemiz wordpres ve temasinida wordpres sugar tema uyguladim ve interaktif ozellikler olusturarak rahat gezilebilir ve okunabilir ozellik kazandirdim..Eger sizlerde wordpres bloglarinizi size ozel bir tasarim uygulanmasini isterseniz ben burdayim efendim beklerim..Blogger bloglariniza,wordpres bloglariniza size ozel tema tasarimlari ile herkesten farkli olun..Bloglariniza COM alan adi yonlendirmesi logo,kartvizit.header isterseniz bize yazin..Whatsap iletisim.. 05534231655Yesilsatala hayirli ugurlu olsun.isteyi incelemek isterseniz..TIKLAYIN 


.


10 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çok güzel bir tasarım olmuş, sizin emeğinize sağlık... Kullanan kişiye de hayırlı olsun...

Sevgile
www.birdilimdus.blogspot.com

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Ellerinize emeklerinize sağlık..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Harika tasarımlarınız var geçten tebrik ederim. Ümmühancığımın ve Güldenğimin blogları da harika olmuş. Başarılar dilerim. Sevgilerle...
http://www.beyhaninmutfagi.com/

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş güzel günlerde kullansın. Emeğinize, zevkinize sağlık.

ebrununmutfagindan dedi ki...

çok güzel ve hoş bir tasarım olmuş ellerinize sağlık ebrununmutfagindan.blogspot.com.tr

Sofradabuluşalım dedi ki...

Ellerinize sağlık..Çok güzel olmuş..

Yağmur İpar Yemeksohbetleri dedi ki...

Ben de grafikerim. Yakın işler yapıyoruz. Ama ben netten anlamıyorum. Ancak kendi bloğumla uğraşıyorum ara ara. :) Ellerinize sağlık.

Igne oyam dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzel şablonlar yapmışsınız keşke bende yapabilsem ama beceremem ki sevgiler banada beklerim

Merinin mutfağından:) dedi ki...

Çook güzel olmuş ellerinize sağlık...
Güzel günlerde kullanılsın...

Adsız dedi ki...

bo çok güzelmiş elinize sağlık
www.elitstil.com